środa, 20 kwietnia 2016

Promocje , Fast shopping

Witam was dziewczyny dzisiaj pisze krótkiego bloga aby was poinformować o promocji w ROSSMANNIE.

 Nie wiem czy  już wiecie ale od dzisiaj zaczęła się promocja na podkłady , pudry , róże , bronzery i korektory do twarzy . Naprawdę jest to super oferta bo produkty mamy  tańsze aż do minus 49% opłaca się ale trzeba iść szybko ja byłam niedawno to już trochę rzeczy nie było i też bardzo dużo ludzi . Cieszę się , że jest promocja nie dużo wydała a akurat kupiłam wszytko co mi było potrzebne .

 A tutaj macie zdjęcia co ja kupiłam . 




             



Moje ulubione produkty do codziennego użytku nie za dużo ale więcej nie potrzebuje .
Zostaw komentarz to naprawdę motywuje zapraszam do obserwowania . 
Jeżeli nie wiedziałaś o promocji napisz w komentarzu pozdrawiam .

16 komentarzy:

  1. ja własnie przed chwilą wróciłam z Rossmanna-zaopatrzona w podkłady i tą słynną paletkę z wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa produktu z Eveline. Podkład z Maybelline kiedyś miałam i bardzo fajnie mi się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że się sprawdzi słyszałam , że fajnie kryje :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa produktu z Eveline. Podkład z Maybelline kiedyś miałam i bardzo fajnie mi się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie poczyniłam dzisiaj pierwsze zakupy na promocji :)
    Posiadam ten podkład z Maybelline :)
    Obserwuję!
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z promocji już skorzystałam i zakupiłam ten sam podkład ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie ten podkład jest super.
      Również dziękuję i pozdrawiam. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Brązer by mi sie przydał :)
    Obserwuje!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeszcze zdążysz byle by nie wykupili tego co chcesz ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń