sobota, 16 kwietnia 2016

Włosy , my new Hair

Witam dziewczyny  jestem tutaj nowa po raz kolejny zabieram się za napisanie bloga 2 lata temu napisałam pierwszy wpis ale go nie udostępniłam ponieważ stwierdziłam ,  a kto to będzie czytać te dziewczyny już mają w tym wprawę i nikt nie zainteresuje się moimi wpisami . Dzisiaj się przełamałam stwierdziłam , że zrobię to sama dla siebie może znajdzie się parę osób które zainteresują się moim blogiem .

Krótki wstęp teraz przejdę do tematu chcę  wam opisać co stosuję na moje włosy , które są bardzo zniszczone .

Na zdjęciu niżej pokaże co używam :




Na zdjęciu znajdują się rzeczy codziennej pielęgnacji i nie tylko od 2 tygodni zaczęłam stosować produkty na zdjęciu ale oczywiście nie wszystkie na raz .
Odżywka która znajduję się  na zdjęciu ARGAN OLI JOANNA jest super pięknie pachnie oraz czuje , że moje włosy są gładkie .
Kolejnym elementem znajdującym się na zdjęciu jest Szampon z Apteczki Babuni również z JOANNA nie  polecam szamponu ponieważ moje włosy po umyciu sklejają się i są suche .
Drugi szampon jaki mam to Jantar ale on czeka w kolejce myślę , że ten szampon będzie o wiele lepszy niż szampon  wyżej . Podam wam jego opinię jak zacznę stosować myślę , że za dwa tygodnie wezmę się za ten  szampon .
Używam również wcierki do włosów z firmy Jantar i powiem , że jest całkiem fajna tylko jej zapach mnie nie zadowala ale zawsze gdy coś pomaga to może mieć jakiś mały minusik . Powiem wam , że ostatnio przeczytałam , że jantar wcierka do włosów poma na rzęsy tzn. szybko rosną i są gęste jeszcze nie próbowałam ale się skuszę na pewno  potem wam dam znać czy to  prawda .

Kolejna rzecz to Nafta kosmetyczne używam ją  raz w tygodniu dodaje do niej żółtko olejek do włosów aby ładnie pachniał oraz dwie kropelki gliceryny .Zostawiam na pół godziny i spłukuje zimną wodą potem myje włosy .

Powiem wam jeszcze dla czego gliceryna a więc poszłam do apteki i zapytałam czy mają olejek rycynowy ale pani źle usłyszała i dała mi glicerynę . Przyszłam do domu patrzę , że pani z apteki dała mi coś innego stwierdziłam , że przeczytam na internecie czy można stosować do włosów i napisali , że tak ale tylko 2 -3 kropelki i tak się właśnie zaczęła przygoda gliceryny w moim użytkowaniu.
Kolejnym elementem z którego jestem bardzo zadowolona jest to olejek kokosowy używam go od połowy włosów na noc przed każdym myciem jest bardzo fajny i wydaje mi się ,że pomaga . Pamiętajcie nie  można go dawać na całe włosy . koszt około 10zł nie jest drogi ale jest bardzo fajny  .
Ostatnim elementem jest jedwab w płynie firmy GREEN PHARMACY  najlepszym kosmetyk do moich włosów na końcówki i wiem , że nie zamienię go na nic innego pięknie pachnie a do tego pomaga moje końcówki nie są suche i przestają się łamać polecam . Można go kupić w  naturze za kilka złoty .
Polecam również szczotkę  zamieszczoną na zdjęciu wyżej jest bardzo fajna i nie ciągnie włosów ale pewnie to już wiecie bo jest bardzo popularna . Czekam na komentarze chętnie na nie odpowiem .

7 komentarzy:

  1. Witaj:).
    Trzymam kciuki za rozwój bloga:). Życzę wielu czytelników:).
    Ja na pewno będę do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuj bardzo , trochę wydaje mi się to ciężkie nie wiem czy podołam temu zadaniu pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Też stostuję Jantar i jedwab. Jedwab szczególnie bo ratuje tylko on moje końcówki ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten jedwab jest super czuję ,że działa na moje końcówki.

      Usuń
  3. Kosmetyki Jantar są podobno naprawde świetne:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda są super zapraszam do obserwacji bloga :)

      Usuń