wtorek, 19 kwietnia 2016

Nowe produkty , ciekawe czy się sprawdzą ? :)

Witam wszystkich serdecznie dzisiaj pokaże co nowego zawitało u mnie w szafie.

Zacznę od produktu który ostatnio przykuł moją uwagę czytając opinie o nim. Jest to pasta do głębokiego oczyszczenia twarzy z firmy Ziaja .


wypróbowałam go właśnie z 5 minut temu jego zapach jest  naprawdę fajny  . Produkt jest koloru białego z niebieskimi kropeczkami znajdują się również  malutkie drobinki które czujemy podczas mycia twarzy wydaje mi się , że ta pasta może być naprawdę fajna już po pierwszym użyciu czuje delikatną skórę twarzy dam znać za parę tygodni czy pomaga , myślę 2-3 razy w tygodniu będę jej używać .


                                          Wydaje mi się , że produkt jest godny uwagi. 


Kolejną rzeczą którą kupiłam jest serum odmładzające do włosów osłabionych i zniszczonych z firmy Marion . Stosowanie 3-4 kropelki przed mycie oraz stosujemy tylko 3 razy w tygodniu .Podoba mi się to , że jest wygodna aplikacja pipetką oraz zapach  . Zobaczymy czy pomoże coś moim włosom . 


 Kolejny produkt który zaraz wypróbuje jest tusz do rzęs z EVELINE szukałam czegoś co wydłuży moje rzęsy i o to tusz który poleciła mi Pani w Hebe myślę , że się sprawdzi   .



                                    Szczoteczka wydaje mi się dosyć fajna no zobaczymy .
Dam znać jak wypróbuje produkty miłego czytania zostaw coś po sobie daje motywacje do napisania kolejnego postu .