wtorek, 19 kwietnia 2016

Nowe produkty , ciekawe czy się sprawdzą ? :)

Witam wszystkich serdecznie dzisiaj pokaże co nowego zawitało u mnie w szafie.

Zacznę od produktu który ostatnio przykuł moją uwagę czytając opinie o nim. Jest to pasta do głębokiego oczyszczenia twarzy z firmy Ziaja .


wypróbowałam go właśnie z 5 minut temu jego zapach jest  naprawdę fajny  . Produkt jest koloru białego z niebieskimi kropeczkami znajdują się również  malutkie drobinki które czujemy podczas mycia twarzy wydaje mi się , że ta pasta może być naprawdę fajna już po pierwszym użyciu czuje delikatną skórę twarzy dam znać za parę tygodni czy pomaga , myślę 2-3 razy w tygodniu będę jej używać .


                                          Wydaje mi się , że produkt jest godny uwagi. 


Kolejną rzeczą którą kupiłam jest serum odmładzające do włosów osłabionych i zniszczonych z firmy Marion . Stosowanie 3-4 kropelki przed mycie oraz stosujemy tylko 3 razy w tygodniu .Podoba mi się to , że jest wygodna aplikacja pipetką oraz zapach  . Zobaczymy czy pomoże coś moim włosom . 


 Kolejny produkt który zaraz wypróbuje jest tusz do rzęs z EVELINE szukałam czegoś co wydłuży moje rzęsy i o to tusz który poleciła mi Pani w Hebe myślę , że się sprawdzi   .



                                    Szczoteczka wydaje mi się dosyć fajna no zobaczymy .
Dam znać jak wypróbuje produkty miłego czytania zostaw coś po sobie daje motywacje do napisania kolejnego postu . 

22 komentarze:

  1. Ja zawsze lubiłam produkty ziaji! I zawsze ufam tej firmie.
    Pisałaś, że obserwujesz mój blog, jednak nie mam Cię w obs :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem coś musiało się nie dodać pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Miałam pastę do oczyszczania z Ziaji i była świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam pastę do oczyszczania z Ziaji i była świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z Mariona, ale olej :) Fajny. Choć mi pasuje większość produktów. Ale wielka chwała za pipetę.
    Obserwuje :* Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe znam produktu ;)
    obserwuje narazie w google+ a tutaj musisz dodać widget obserwatorów ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę pastę i po jakimś czasie, mnie uczuliła. Za to zielony tusz z evelinne wspominam bardzo dobrze :). Mam nadzieję, że Tobie się sprawdzą te kosmetyki.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy po teście ;d , tusz jest świetny :)

      Usuń
  7. Koniecznie opisz na blogu, czy to serum na włosy działa :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej dam znać dzisiaj pierwszy raz używałam zobaczymy efekt końcowy :)

      Usuń
  8. U mnie produkty Ziaja zazwyczaj się sprawdzają :) Także marka w miarę tania a skuteczna.
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię produkty z Ziaja zobaczmy jak ten się sprawdzi .
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Z tej serii Ziaji mam krem i jest moim must-have od dość długiego czasu. Jestem ciekawa tego olejku do włosów:)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mascara! Ta szczota :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kremu z ziaji z liści manuka , był super!:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi ;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi ;)

      Usuń