niedziela, 8 maja 2016

Recenzja Krime Story

Cześć dziewczyny jakoś mało czasu mam aby prowadzić bloga . Przez ostatnie dni szukałam pracy i dzisiaj idę do niej pierwszy raz troszkę się stresuje ale muszę dać radę , a może znacie jakieś sposoby aby się nie stresować ? hmnm  . Przejdę  do tego  co dzisiaj wam mam powiedzieć  bo szkoda się rozpisywać o niczym :)


Dzisiaj opowiem wam troszeczkę o książce Krime Story od Marcina Gutkowskiego (kali).

Książka jest super godna polecenia czytanie zajęło mi około 3 dni  może poszło by trochę szybciej ale pierwsze 30 stron nie były ,aż tak ciekawe i wolno się czytało a gdy już weszłam w głąb książki nie mogłam się oderwać ciekawiło mnie co będzie dalej jak się to skończy . Ale powiem wam szczerze nie żałuje , że przeczytałam tą książkę . Sama nie kupiłam lecz pożyczyłam ale jeżeli będzie kolejna książka to już zostanie prze zemnie kupiona . Książka jest kryminałem ale bez porównania wydaję mi się , że większość osób która przeczytała książkę zgodzi się z jej pozytywną opinią . Jeżeli lubicie czytać kryminały to to jest właśnie książka dla ciebie nie zastanawiaj się tylko przeczytaj wydaję mi się , że można ją przeczytać już na internecie albo ściągnąć na komputer. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz